måndag 2 februari 2009

Morning! + Outfit

Godmorgon världen! Det är fortfarande vinter... jag längtar till våren så jag kan dö. Vinter är verkligen inte min cup of tea. Jag har svårt för stora jackor och stickade mössor som luktar hår. jag har svårt för irriterad och fnasig hud och jag har svårt för mina händer som blir is så fort jag vaknar om morgonen.
Jag passade den här morgonen på attt ta några outfit bilder för att jag, patetisk som jag är, tycker att det är kul att ha. Tänk vad kul det kommer blir när jag har barb barn och kan visa hur gamla mormor brukade gå klädd när hon var ung och om inte vacker så i varje fall ganska oförstörd haha.
Får dock lite halvångest över mina ben. Allt mitt springande har värkligen satt sig på låren. Jag stod i monkis omklädningsrum häromdagen när jag prövade mina nya chinos och bara beundrade mina benmuskler. Nackdelen är ju att det inte är så där jättesnyggt med strumpbyxoöver trädstammar men det får va, hellre vältränad. Bilderna är så genuina som en posad bild kan bli!



Jag har på mig en kort kjol från Monki, T shirt från 5 preview + weekday, kofta från Zara och strumpbyxor från H&M. =)

Inga kommentarer: