torsdag 23 oktober 2008

Fotograf: Elli



Jag är härmed Latinskolans officiella fotograf! Jag skulle ju träffa Yerk kl 3 idag och mötet gick fantastiskt bra. jag blev varmt motagen och presenterad för lärare och annat löst folk som skolans freelance fotograf.
Fantastiskt toligt tycker jag och vilken utmaning! Hoppas verkligen inte att jag är ute på hal is men jag tror faktiskt att det ska gå bra. Yerk sa att eftersom jag gör skolan en stor tjänst och därför kommer han att sätta mig i kontakt med fotografer som han personligen har kontakt med vilket kan leda till praktikplats!

PRAKTIKPLATS!!!!

OMG!

Jag är så himla inspirerad och taggad inför det här projektet att det är helt galet! Jag ska göra mitt allra allra bästa!

1 kommentar:

em. sa...

Ah shit, jag glömde ju fråga om det, men GRATTIS :D:D:D