söndag 12 oktober 2008

Höstmania



Blev inringd till jobb i fredags kväll. Det var ju inte helt planerat men fredag kväll ger najs money och det var kris i bygget så jag ställde upp. Resten av helgen har varit ganska emotional. Försöker komma på det bästa projektet till fotokursen men det känns som att det går nowhere.. har en bra ide med Em men jag vill görna ha en plan B och en plan C.... helst en plan D med. Mina ena plan är att ha mardrömstema i källaren med Em den andra är att fortsätta på mitt consumed projekt, Problemet med källaren är belysningen men jag hoppas på att kunna fixa det under veckan, just nu är det svårt att få skärpa i ansiktet eftersom det är so mörkt men jag kan nog reflekterna några spots hoppas jag på. Ska prova på torsdag med em och samtidigt ta några consumed höst bilder.
Jag har lite halv prestationsångest och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna göra bra ifrån mig.
Tom är stressad över spelet. Han är rädd att det inte kommer bli bra alls och inte sälja. Vi gick en runda för att lugna nerverna igår. Jag tog med min kamera för att fånga lite höstfärger.
Om någon bryr sig så har jag på mig mina gamla gamla bycor med fläckar och skit.... min gamla "fuck forever" t shirt med kate moss... bästa hooden och sjalen från monki.
Försökte få grumpy pants Tom att le på bild.. stackarn är nere... lyckades nästan.

Inga kommentarer: